מלא/י פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

ללמוד אצלנו   קורסי הלימוד

רשימת הקורסים

נקה
  • מבוא לניהול מכוון-שירות

    ניהול ארגוני שירות M.A. | שנה א’ | חובה
    שם המרצה: ד"ר קרן מזוז
    הערכת הקורס: נוכחות חובה וקריאה שוטפת משיעור לשיעור | תרגיל ורפרט 35% | בחינה מסכמת 65%
    סמסטר א' , שנה א’
    נקודות זכות: 2

    מטרת הקורס להקנות ידע תיאורטי ותשתית מושגית המתמקדים בשירות כדיספלינה בינתחומית חדשה (service science) שעניינה בהתפתחות, באינטראקציה וביכולת לייצר ערך בצורה משותפת והדדית.
    שירות תלוי באנשים, התנהגות אנושית, קוגניציה, צרכים ורגשות ומערכות טכנולוגיות שמאפשרות חליפין בין אנשים וארגונים. לכן שירות הינו היכולת של אנשים לעבוד יחדיו באמצעות מערכות טכנולוגיות לייצור ערך משותף וככל שהערך גבוה השירות נתפס כאיכותי.

    הקורס יבחן ארבע פרדיגמות שונות של שירות וההיגיון החברתי-כלכלי העומד במרכזם, למשל, שירות המכוון-אדם (Human-centered service) לעומת שירות המכוון- טכנולוגיה (Technology-enabled service) או, הגיון מכוון-שירות (service-dominant Logic, SDL) לעומת היגיון מכוון-מוצר (Good-dominant logic, GDL) כדי להבין יכולת של חליפין ויצירת ערך. שירות מוגדר כיישום של יכולות לרווחו ורווחתו של אחר (ארגון או לקוח). לפיכך, השירות ממומש כאשר נוצר ערך משותף באמצעות חליפין של מידע או משאבים.