מלא/י פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

ללמוד אצלנו   קורסי הלימוד

רשימת הקורסים

נקה
  • מנגנונים לשירות עצמי בעידן של צריכה המונית

    ניהול ארגוני שירות M.A. | שנה א’ | חובה
    דרישות קדם: 2 מטלות חקר מקרה (40%) | עבודה סופית (60%)
    סמסטר א' , שנה א’
    נקודות זכות: 2

    מרצה: ד"ר אמוץ פרלמן

    בשנים האחרונות הפכו עמדות לשירות-עצמי (self-service) לחלק חשוב ומשמעותי בתהליך יצירת הערך המשותף עם הלקוח לשם ייעול השירות, הגברת זמינות השירות והנגשת שירותים לקהל הרחב. מנגנונים אלו מהווים מינוף לרעיון הצרכנות הירוקה המתאימה לארגונים גדולים וקטנים ולתהליכים גלובאליים המתהווים כיום (שמירה על סביבה, צמצום צריכה מיותרת , הגדלת פעילות טכנולוגית ועוד) / כחלק מייעול הארגון, גדל הצורך בפיתוחים טכנולוגיים של מנגנונים לשירות עצמי הכוללים מתן שירות ללקוח-קצה ללא צורך באנשי מכירות או נציגי שירות אנושיים ובמפגש פנים-מול-פנים. מצד אחד, עמדות אינטרנטיות או טלפוניות מייצרת אחידות של השירות שאיננה תלויה בסוג הלקוח/ה אך מצד שני, עמדות אלו משפרות את המקצועיות ומאפשרות לצרכן לקבל את השירות בזמן המתאים לו ללא תלות בארגון.

    הקורס ייבחן כיצד מפתח ומבצע הארגון מנגנונים לשירות עצמי תוך התמקדות ביצירת ערך ללקוח ופיתוח מערכות יחסים ארוכות טווח. בקורס נלמד על היתרונות, החסרונות והשימושים לפיתוח מנגנונים לשירות עצמי, ובחינת האסטרטגיה המומלצת לארגון ממוקד לקוחות המעוניין לפתח ולנהל קשרי לקוחות ארוכי טווח עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים תוך שימוש במנגנוני שירות עצמי.