מלא/י פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

ללמוד אצלנו   קורסי הלימוד

רשימת הקורסים

נקה
  • אתיקה של שירות ושירותיות (1)

    ניהול ארגוני שירות M.A. | שנה א’ | חובה
    הערכת הקורס: 1. מטלה (ניתוח קוד אתי בארגון המבוסס על מחקר ניסויי) 40% 2. מבחן מסכם 60%
    סמסטר א' , שנה א’
    נקודות זכות: 2

    האתיקה הארגונית כוללת רכיבים שונים ומעצבת את חזון הארגון, תודעת השירות בארגון, ערכיו ואופן התנהלותו הפנים-ארגונית והחוץ-ארגונית. אתיקה ארגונית משמשת כמצפן המכוון את ניהול השירות והשירותיות בארגון תוך זיהוי מצבים חורגים. בעידן הגלובלי ערכים אתים כמו אחריות, פרטיות ושקיפות מאותגרים נוכח השימוש הגובר של ארגונים בתשתיות טכנולוגיות, אפליקציות, אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. ההפרדה בין שירות וירטואלי לשירות אמיתי יוצרת דילמות אתיות בניהול של משתמשים, גניבה של זהויות וירטואליות והענשה וירוטאלית. בנוסף, הצורך של ארגונים במיקסום הרווחים מייצר דילמות אתיות המשפיעות על איכות השירות ומבנה השירותים.

    במסגרת הקורס הסטודנטים יפתחו קוד אתי לשירות על בסיס מחקר ניסויי מתחומי הפסיכולוגיה החברתית והקוגנטיבית באמצעות סימולציות, ניסויים או שאלונים. לדוגמה, הסטודנטים ייבחנו דילמות אתיות כמו דרכי קבלת ההחלטות של לקוח, קבלת החלטות אתית של נותני השירות והמנהלים, חשיבה של לקוחות ותהליכי למידה של חשיבה יצירתית. בנוסף, ייבחנו היבטים של חווית הלקוח, עיצוב אסתטי של מרכזי השירות, רגשות של לקוחות ונותני שירות כמשתנים אתים המשפיעים על שביעות הרצון מהשירות.