מלא/י פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

ללמוד אצלנו   קורסי הלימוד

רשימת הקורסים

נקה
  • שירות מקוון: שיווק בינלאומי וסחר אלקטרוני

    עוד על ניהול ארגוני שירות M.A. | שנה ב’ | חובה
    הערכת הקורס: 1. ניתוח שתי מטלות אמצע (50%) 2. עבודה סופית (50%) - ניתוח תקשורת שיווקית וקביעת אסטרטגיה תקשורתית לשירות בארגון
    סמסטר ב' , שנה ב’
    נקודות זכות: 2

    השירות הדיגיטלי ותרבות הקניה המקוונת כמו גם התקשורת המקוונת שינתה את חיינו לבלי הכר ואפשרה לצרכן לבצע את כל הפעולות בתהליך הקניה, החל מאיסוף מידע ועד לרכישה עצמה מבלי לצאת מהבית ועם חשיפה מקסימלית למידע.

     

    תופעת המסחר האלקטרוני משנה במידה ניכרת את כלל מערכת היחסים בין השותפים למסחר הפועלים בתנאי שוק משוכלל. קביעה זו תקפה בשלוש סוגי עסקאות: עסקה סיטונאית (הנקשרת בין שני גורמים עסקיים), עסקה קמעונאית (עסקה הנקשרת בין גורם עסקי ללקוח פרטי) ועסקה הנקשרת בין שני גורמים פרטיים.

    מטרת הקורס ללמוד על עקרונות התקשורת השיווקית המקוונת בעידן גלובלי של מסחר אלקטרוני ושירות דיגיטלי ולדון באתגרים הניהוליים והאסטרטגיים כתוצאה מהשינויים האלקטרונים. הסטודנטים יכירו את אפשרויות השיווק ובהם הכנת מסע פרסום בעידן של סחר אלקטרוני משוכלל ומשתנה.

    במסגרת הקורס הסטודנטים יקבלו כלים מעשיים ותיאורטיים לניהול שירות בעולם דיגיטלי עם תרבות מקוונת תוך כדי חשיפה לפעילות אמיתית של ארגונים באמצעות הרצאות אורח של מנהלי שיווק של אתרים אינטרנטיים וניתוח מקרים מהספרות.