הצעד הראשון בדרך להגשמת חלומות מתחיל כאן!

בוגרים וקריירה   מרכז לניהול קריירה

המרכז לניהול קריירה - משרות

לוח משרות זה מעודכן באופן שוטף על ידי המרכז לניהול קריירה. אם נתקלתם במשרה שאינה אקטואלית -עדכנו אותנו.

אתם מוזמנים להכנס לדף הלינקדאין של המכללה, להוסיף את המכללה כמוסד ההשכלה שלמדתם בו ולהתעדכן במשרות.

 

  • סטודנט.ית ליחידה ללמידה ארגונית | 05.01.23 | ניהול

    משרד ראש הממשלה

    תיאור המשרה

    ליחידה ללמידה ארגונית במשרד ראש הממשלה, דרוש/ה סטודנט/ית - מס' משרה: 81108285

    מיקום: ירושלים

    תיאור התפקיד

    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.

    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום

    הנושאים שבתחום האחריות.

    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת

    דו"חות בהתאם להנחיית הממונים.

    סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.

    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.

    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

    דרישות המשרה

    סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה

    או במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח זרוע העבודה,

    לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף,

    או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.

    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.

    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד

    להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    שימת לב - בהתאם להוראת התקשי"ר 11.131: יש לצרף למערכת המקוונת אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל.

    כישורים ונתונים רצויים נוספים:

    • ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה.
    • ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע.
    • ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות.
    • כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.
    • תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.

    היקף המשרה: עד 120 שעות בחודש

    פרטים להגשת מועמדות:

    יש להעביר קורות חיים וקובץ תיק עבודות לכתובת מייל enosh@pmo.gov.il עבור פרסום מספר: 113-2022 (חובה לציין בנדון את מספר הפרסום).

    *יש לציין בקורות החיים מס' ת.ז וטלפון נייד.

    יש לציין על גבי קורות החיים את יתרת שנות הלימודים ולצרף את אישורי הלימודים התקפים לשנת הלימודים הנוכחית (ניתן להשיגם מהמכללה/ אוניברסיטה בה הנך לומד).

    מס' משרה: 81108285

    המועד  האחרון  להגשת קורות חיים  באמצעות המייל  - 9.1.2023

    שלח/י קורות חיים ישירות למעסיק

    קורות החיים שלך נשלחו ישירות למעסיק, בהצלחה
  • סטודנט.ית במטה השירות | 05.01.23 | ניהול

    רשות מקרקעי ישראל

    תיאור המשרה

    דרוש/ה סטודנט/ית ברשות מקרקעי ישראל במטה השירות (מחלקת משאבי אנוש) - (משרה 555)

    דרוש/ה סטודנט/ית בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים

    מקום עבודה: ת"א

    שעות עבודה: 120 שעות חודשיות (לפחות 4 משמרות בשבוע)

    שעות פעילות משרד: ימי א'–ה'  (7:30-16:00)

    פרופיל התפקיד:

    טיפול שוטף ברמת החטיבה בנושא משאבי אנוש, כספים ורכש. עוזר לרכז את הפעילות בחטיבה מול גורמי המטה בתחומי מינהל ומשאבי אנוש ברשות בכל הקשור לטיפול בעובדים בסביבת עבודתם ובתנאי העסקה שלהם - כולל גיוס עובדים , קליטה ומערכת שעון נוכחות.

    דרישות המשרה

    עדיפות לבעלי ניסיון בתחום משאבי אנוש.

    ידע בתוכנת מרכב"ה- יתרון.

    תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בתוכנות office ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, זריזות, דייקנות, אחריות.

    נא לציין מספר משרה.

    ניתן לשלוח קו"ח ל-   LINOYH@land.gov.il

    שלח/י קורות חיים ישירות למעסיק

    קורות החיים שלך נשלחו ישירות למעסיק, בהצלחה
  • סטודנט.ית במינהל אסטרטגיה וחדשנות | 05.01.23 | ניהול

    עיריית ירושלים

    תיאור המשרה

    במינהל אסטרטגיה וחדשנות, בהנהלת המינהל, פנויה המשרה הבאה:

    תואר המשרה: סטודנט/ית - 120 שעות חודשיות

    מטרת התפקיד:

    מתן שירות אדיב ומהיר, בקבלת קהל/טלפונית/בכתב ובאמצעים נוספים, לגורמים פנים וחוץ עירוניים שונים בכל הקשור לעבודת היחידה, תוך ביצוע עבודות אדמיניסטרטיביות והזנת נתונים למערכות ממוחשבות שבשימוש היחידה, כולל ביצוע עבודות עזר שונות בתחומי אחריות היחידה, בהתאם למדיניות ולנהלי העירייה ולהנחיות הממונה.

    תחומי אחריות:

    - מתן שירות אדיב ומהיר, בקבלת קהל/טלפונית/בכתב ובאמצעים נוספים, לגורמים פנים וחוץ עירוניים שונים בכל הקשור לעבודת היחידה, כולל ביצוע תיאומים בנושאים שונים, העברת הטיפול לגורמים הרלוונטיים במידת הצורך, מעקב אחר אופי וזמן הטיפול וכו', בהתאם לנהלים

    והנחיות הממונה;

    - ביצוע עבודות אדמיניסטרטיביות )כגון: הדפסה, סריקה, טיפול בדואר נכנס ובדואר יוצא, תיוק וכו'( והזנת נתונים למערכות ממוחשבות שבשימוש היחידה, בהתאם להנחיות הממונה;

    - סיוע מנהלי בכל הנוגע למשימות השוטפות ולפרויקטים שבאחריות היחידה, בהתאם לצורך, כולל ביצוע עבודות עזר שונות בתחומי אחריות היחידה , איסוף, ריכוז וארגון נתונים שונים, בהתאם להנחיות הממונה;

    - ביצוע מטלות ותפקידים נוספים עפ"י קביעת והנחיית הממונה.

    כפיפות: למנהל/ת היחידה הרלוונטי

    דרישות המשרה

    דרישות מקצועיות: אישור לימודים בתוקף לתואר ראשון או שני במוסד להשכלה גבוהה המוכר  ע"י המל"ג )וכל עוד הוא לומד לתואר ולא סיים את חובותיו לקבלת התואר(  או אישור בתוקף ללימודים במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה/ משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים;

     רצוי ניסיון במתן שירות ו/או בעבודה אדמיניסטרטיבית;

     ידע וניסיון בהפעלת מערכות מחשב ובשימוש בתוכנות לניהול משרד ;(Word, Outlook)

    ידיעת שפות: עברית - על בורייה;

     רצויה ידיעת שפות נוספות.

    מועמד העונה לדרישות התפקיד ומעוניין להגיש מועמדותו, יגיש קורות חיים במייל avioren@jerusalem.muni.il בצירוף המסמכים הנדרשים לעמידה בתנאי המשרה וזאת עד ליום 10.01.2023בשעה 12:00. מועמד שלא יצרף את כל המסמכים כנדרש עד לתום מועד הגשת המועמדות, מועמדותו תיפסל.

    שלח/י קורות חיים ישירות למעסיק

    קורות החיים שלך נשלחו ישירות למעסיק, בהצלחה
  • סטודנט/ית לאגף הון אנושי | 05.01.23 | ניהול

    הנהלת בתי הדין הרבניים

    תיאור המשרה

    להנהלת בתי הדין הרבניים– דרוש/ה סטודנט/ית לאגף הון אנושי - מספר משרה 81072685

    מקום העבודה :   ירושלים

    היקף המשרה: 96 שעות (עד 120 שעות בחודש)

    דרישות התפקיד:

    סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.

    התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום האחריות.

    סיוע בתחזוק מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו"חות בהתאם להנחיית הממונים.

    סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול העבודה והטמעתם.

    סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית.

    ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

    דרישות המשרה

    סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה.

    סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.

    סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    כישורים ונתונים רצויים נוספים:

    ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל- פה.

    ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע.

    ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות.

    כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.

    תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.

    הערות:

    * משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת סטודנט/ית בשירות המדינה, (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים).
    * העסקתו המרבית של סטודנט/ית תהיה עד 120 שעות בחודש, זאת לפי צרכי המשרד ותקציבו.

    הגשת מועמדות:

    מועד האחרון להגשת מועמדות הוא: י"ט טבת התשפ"ג (12.1.23).

    המעוניין/ת מתבקש/ת לשלוח קורות חיים, בצירוף אישור לימודים לשנת הלימודים התשפ"ג/תעודת סטודנט לכתובת מייל: michrazim@rbc.gov.il בציון "עבור משרת סטודנט/ית לאגף הון אנושי."

    שלח/י קורות חיים ישירות למעסיק

    קורות החיים שלך נשלחו ישירות למעסיק, בהצלחה
  • קלינאי.ת תקשורת לקליניקה לשפה ודיבור במכללה | 04.01.23 | הפרעות בתקשורת

    מכללה אקדמית הדסה ירושלים

    תיאור המשרה

    לקליניקה לשפה ודיבור במכללה האקדמית הדסה דרוש/ה קלינאי/ת תקשורת לטיפול ולהדרכת סטודנטים.
    הדרכת דור העתיד של קלינאי.ת תקשורת
    עבודה בצוות מיומן ומומחה | קליניקה מאובזרת ומתחדשת | הנחיות עמיתים קבועה במערכת | כולל הדרכה על הדרכת הסטודנטים.
    כתיבת דו"חות בשעות העבודה | עבודה עם הורים ומשפחות | מעטפת אקדמית.

    דרישות המשרה

    • ראש גדול ויצירתיות
    • עדיפות לבעלות תואר שני ולקלינאיות העובדות בתחום הקול
    • חמש שנות ניסיון לפחות בעבודה בשניים לפחות מתחומי התפתחות הילד, שפה, קול, גמגום והיגוי
    • ניסיון בטיפולי קול והיגוי עם מתבגרים ומבוגרים

    היקף משרה: יום בשבוע, 7 שעות עבודה

    תחילת העסקה: מיידית
    לבירורים נוספים ושליחת קורות חיים: tzilash@hac.ac.il

    נייד: 052-6284694

    שלח/י קורות חיים ישירות למעסיק

    קורות החיים שלך נשלחו ישירות למעסיק, בהצלחה
  • קלינאי.ת תקשורת | 04.01.23 | הפרעות בתקשורת

    אלווין ישראל

    תיאור המשרה

    לאלווין ישראל דרוש/ה קלינאי/ת תקשורת למרכז היום הרב תכליתי של עמותת אלווין באשקלון - 6 ש"ש

    • ביצוע אבחוני בליעה לאוכלוסייה עם מוגבלות פיזית
    • הדרכת צוות המדריכים וצוות המטבח בנושא מרקמי המזון המתאימים לכל מקבל שירות
    • הדרכת מקבלי השירות בנושא מיומנויות תקשורת - הדרכה קבוצתית שבועית בת 45 דקות
    • הכנת תכניות אישיות בתחום התקשורת למקבלי השירות הזקוקים לכך והטמעה שלהן
    • השתתפות בישיבות צוות רב מקצועי
    • 6 שעות שבועיות. כ- 130 ₪ לשעה

    דרישות המשרה

    להגשת מועדות: orita@israelelwyn.org.il

    שלח/י קורות חיים ישירות למעסיק

    קורות החיים שלך נשלחו ישירות למעסיק, בהצלחה
  • סטודנט.ית במחלקה למדע טכנולוגיה וקיימות | 04.01.23 | ניהול

    עיריית ירושלים

    תיאור המשרה

    דרוש/ה סטודנט/ית לעבודה

    במחלקה למדע טכנולוגיה וקיימות, מינהל חינוך, עיריית ירושלים.

    כ- 120 שעות עבודה בחודש - משרת סטודנט

    העבודה כוללת:

    - ארגון מידע והזנת נתונים הקשורים לניהול תקציב, לרבות משכורות וספקים.

    - טיפול ומעקב בפעולות תקציביות, לרבות הזמנות עבודה ודרישות תשלום, מול גורמים

    פנים וחוץ עירוניים.

    - עזרה בהגשת קולות קוראים וטיפול בדוחות ביצוע ובהכנת דו"חות ביצוע כספיים ועוד.

    - מתן שירותי עזר שונים בעבודת צוות המחלקה, לבקשת המנהלת.

    דרישות המשרה

    - שליטה מלאה ביישומי מחשב Outlook, Excel, Word

    - אחריות וראש גדול

    - יכולת עבודה מדויקת תוך שימת לב לפרטים

    - יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות

    - יכולת סדר וארגון גבוהה

    - יתרת לימודים של שנתיים לפחות

    - ידע והבנה פיננסית, רקע בהנהלת חשבונות או לימודים לקראת תואר

    בחשבונאות/עסקים או משאבי אנוש - יתרון

    העבודה מתקיימת בסביבת עבודה נעימה

    תחילת עבודה: ינואר 2023

    פרטים ליצירת קשר ולמשלוח קו"ח: hrmanon@jerusalem.muni.il

    שלח/י קורות חיים ישירות למעסיק

    קורות החיים שלך נשלחו ישירות למעסיק, בהצלחה
  • סטודנטים.ות שנה ד' ואופטומטריסטים.ות | 02.01.23 | אופטומטריה

    אופטיקה בתל אביב

    תיאור המשרה

    לחנות אופטיקה בתל אביב דרושים סטודנטים.ות שנה ד' ואופטומטריסטים.ות חעבודה בסביבה מקצועית מאוד למשמרות

    דרישות המשרה

    למעוניינים נא ליצור קשר בנייד 052-5811141

    שלח/י קורות חיים ישירות למעסיק

    קורות החיים שלך נשלחו ישירות למעסיק, בהצלחה
  • אופטומטריסטים/יות בפריסה ארצית | 02.01.23 | אופטומטריה

    סופר פארם אופטיק

    תיאור המשרה

    רשת סופר פארם אופטיק מתרחבת ומגייסת אופטומטריסטים/יות בפריסה ארצית
    אם אתם רוצים מקום עבודה שהוא קודם כל בית
    אתם בעלי רשיון של משרד הבריאות
    חדרי בדיקה ומכשור מהמתקדמים בענף
    תנאי שכר מעולים ובונוסים גבוהים!
    הכשרות מקצועיות ואופציות קידום!

    דרישות המשרה

    קורות חיים למייל : Jobs6@super-pharm.co.il

    שלח/י קורות חיים ישירות למעסיק

    קורות החיים שלך נשלחו ישירות למעסיק, בהצלחה
  • אופטומטריסט.ית | 02.01.23 | אופטומטריה

    ליאור אופטיק

    תיאור המשרה

    לליאור אופטיקה, חנות ותיקה במרכז תל אביב דרוש/ה אופטומטריסט/ית או בוגר/ת לפני מבחנים למשרה מלאה/חלקית. אוירה ביתית, קל להגיע מכל מקום, תנאים טובים למתאימים, ללא מוצ"ש.

    דרישות המשרה

    המשרה לנשים וגברים כאחד.
    פרטים: ליאור 054-7200441
    קורות חיים למייל Lior.optica@gmail.com

    שלח/י קורות חיים ישירות למעסיק

    קורות החיים שלך נשלחו ישירות למעסיק, בהצלחה