הצעד הראשון בדרך להגשמת חלומות מתחיל כאן!

על המכללה   מכרזים

דרושים מרצים

מכרזים חדשים - לשנת תשפ"ד

קול קורא למועמדים:

משרת מרצה במסלול לקביעות

החוג לפוליטיקה ותקשורת במכללה האקדמית הדסה ירושלים מזמין בעלי תואר ד"ר ומעלה בתחומים מדע המדינה ולימודי תקשורת להגיש מועמדות למשרת מרצה במסלול לקביעות החל באוקטובר 2023.

דרישות סף:

  • תואר ד"ר (או שהגישו את הדוקטורט) במדע המדינה או בלימודי תקשורת
  • בעלי ובעלות פרסומים מדעיים בכתבי עת שפיטים
  • ניסיון הוראה מוכח עם משובי הוראה כמרצה מוביל מהשנתיים האחרונות
  • יכולת הוראה בשפה העברית

עדיפות תינתן ל:

  • יכולת הוראה של שיטות מחקר כמותיות
  • יכולת לעבודת צוות

תהליך ההגשה:

להגשת מועמדות יש לשלוח:

  • מכתב פנייה קצר (עד עמוד) ובו פרופיל אקדמי ותיאור התאמת המועמד.ת לחוג
  • קורות חיים מדעיים
  • משובי הוראה מהשנתיים האחרונות
  • דוגמה לסילבוס של קורס שהמועמד.ת העביר.ה בשנתיים האחרונות

מועמדויות יש להגיש עד תאריך 15 בפברואר, 2023.

את המסמכים יש להעלות בקישור הבא (נדרש חשבון גוגל): https://forms.gle/YteJ8pWzr8wdyeja6

לשאלות ניתן לפנות לראש החוג, פרופ' דורון שולצינרdoronsh@hac.ac.il

החוג לפוליטיקה ותקשורת יקיים תהליך תחרותי, שוויוני והוגן לאיוש המשרה, דרך ועדה מקצועית

 

 

לחוג להתפתחות הילד עם צרכים מיוחדים – תואר שני דרושים מרצים

המעוניינים ישלחו מייל לכתובת: asheror@hac.ac.il

שם הקורס: ליקויי למידה: הבסיס הנוירופסיכולוגי, אתיולוגיה, אבחון וטיפול עם דגש על ילדים עם צרכים מיוחדים 

קמפוס: הנביאים

שעה שבועית:3

תקופה: סמסטר א'

שעות וימי לימודים: יום חמישי

צורת השיעור: פרונטלי היברידי – הוראה בזום אחת לשלושה שבועות.

דרישות: תואר שלישי בפסיכולוגיה או חינוך. רצוי מרצה שעוסק בתחום

סילבוס:

הקורס יעסוק בהבנת מבנה המוח והתפתחותו אצל ילדים הסובלים מלקויות למידה בגיל הרך (טרום בית ספר – סממנים קליניים, קשיים ברכישת שפה, חיקוי וכו) ובגילאים בוגרים יותר ובשיטות להערכת ליקויי למידה מאחר ומדובר בסטודנטים הנדרשים לרכוש ידע פרקטי הנחוץ גם להבנת העבודה במערך ההתפתחותי. בנוסף, הקורס יעסוק באינטגרציה בין נוירולוגיה, אנטומיה של המוח וקשיים תפקודיים תוך התייחסות לנגזרות שונות של לקויות הלמידה תוך התמקדות בשוני בפעילות המוחית בלקויות קריאה, כתיבה, וחשבון. הבנת הנוירופסיכולוגיה העומדת בבסיס לקויות הלמידה תקנה לסטודנט מושגים משמעותיים להבנה מעמיקה של ההשלכות רחבות ההיקף הן הלימודיות והן הטיפוליות, התקשורתיות והחברתיות שמהן סובל הילד. זאת ברמה התוך אישית וברמה הבין אישית. בקורס נעלה מספר דרכי התמודדות העולים מהמחקרים במטרה לייעל את עבודת המטפל, המורה וההורה עם הילד. יערך גם דיון על חוק חינוך מיוחד ועל השירותים הניתנים לילדים עם קשיי למידה עקב היותם ילדים עם צרכים מיוחדים, במיוחד ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית.

 

 

מכרזים חדשים - לשנת תשפ"ג

 

לחוג לאופטומטריה דרושים מרצים עבור הקורסים פתולוגיה כללית וניהול מרפאה אופטומטריה 

המעוניינים ישלחו מייל לכתובת: arielag@hac.ac.il

שם הקורס: ניהול מרפאה אופטומטרית
קמפוס: הנביאים
שעה שבועית: 1
תקופה: סמסטר ב'
שעות וימי לימודים: ביום רביעי פעם בשבועיים 11:30-13:00
צורת השיעור: פרונטלי או מקוון
דרישות: ניסיון בניהול מרפאה, עדיפות לבעלי תואר שני סילבוס

שם הקורס: ניהול מרפאה אופטומטרית
קמפוס: שטראוס
שעה שבועית: 1
תקופה: סמסטר ב'
שעות וימי לימודים: יום שני פעם בשבועיים 8:30-10:00
צורת השיעור: פרונטלי
דרישות: ניסיון בניהול מרפאה, עדיפות לבעלי תואר שני סילבוס