ביה”ס הבינתחומי לבריאות חברה ומדע |
הפרעות בתקשורת M.A.
להתפתח כקלינאי תקשורת בתחום האקדמי והקליני

סגל החוג

  •  
    קופרסמיט ג'ודי

    ד"ר קופרסמיט ג'ודי
    (Ph.D.)

    ראש התכנית לתואר שני
    מרצה

    תחומי מחקר:

    • התפתחות הנרטיב בקרב ילדים חד- ודו-לשוניים
    • היבטים לשוניים וקליניים בדו-לשוניות
    • התפתחות שפה מאוחרת ושיח מורחב
    • היבטים לשוניים, קוגניטיביים ורגשיים בהתפתחות הנרטיב
    • כיצד משפיעות תכונות השפה על ההבעה הלשונית?
    • בנייה והתאמה של כלי אבחון בשפה ונרטיב לאוכלוסיות רב-לשוניות ורב-תרבותיות
  •  
    אבו חק  מנאל

    גברת אבו חק מנאל
    (M.B.A, M.A)

    מרצה

  •  
    אבו נופל הוניידה

    אבו נופל הוניידה
    (M.A.)

    מרצה

  •  
    אדלמן כהתיה

    ד"ר אדלמן כהתיה
    (Ph.D.)

    מרצה

  •  
    אהרון אן

    ד"ר אהרון אן
    (Ph.D.)

    מרצה

  •  
    אובלר לוריין

    פרופ' אובלר לוריין
    (Ph.D.)

    מרצה

    פרופ' לוריין אובלר היא כיום היועצת האקדמית של התוכנית.

    Research fields

    • Bilingual aphasia and treatment
    • How aphasia manifests in different languages
    • Language in dementia
    • Language changes in Healthy Aging
    • Individual differences in second-language learning

     

  •  
    אופנהיים-ולר שני

    ד"ר אופנהיים-ולר שני
    (Ph.D.)

    מרצה
    מרצה

    שני היא פסיכולוגית קלינית מומחית בעלת תואר דוקטור בפסיכולוגיה מאוניברסיטת חיפה.
    מחקריה מתמקדים בהיבטים שונים של פסיכולוגיה חברתית, פסיכולוגיה קלינית ונקודות החיבור שביניהן, תוך התמקדות בזהויות, ערכים, רב תרבותיות וילדים בסיכון.
    כמלגאית של מכון חרוב נסעה לפוסט דוקטורט במרכז למחקר של ילדים ונוער בסיכון בבית החולים האוניברסיטאי של אוניברסיטת קולורדו (Kempe Center), שם עסקה במחקר על תוכניות התערבות לילדים בסיכון.
    מאמרים לדוגמה:

    1. Oppenheim-Weller, S., & Kurman, J. (2017). Value Fulfillment and Bicultural Identity Integration. Journal of Cross-Cultural Psychology, 48(3), 267-286. 
    2. Oppenheim‐Weller, S., Schwartz, E., & Ben‐Arieh, A. (2017). Child involvement in treatment planning and assessment in Israel. Child & Family Social Work.
    3. Roccas, S., Sagiv, L., Oppenheim, S., Elster, A., & Gal, A. (2014). Integrating content and structure aspects of the self: traits, values, and self‐improvement. Journal of Personality, 82(2), 144-157.
    4. Hambrick, E. P., Oppenheim-Weller, S., N'zi, A. M., & Taussig, H. N. (2016). Mental health interventions for children in foster care: a systematic review. Children and Youth Services Review, 70, 65-77.
    5. Shaheen, M. & Oppenheim, S.* (2016). Youth resilience makes a difference in mitigating stress: teacher mediated school intervention in Bethlehem. Intervention, 14(3), 305-319. *Equal contribution.
    6. Oppenheim-Weller, S., & Zeira, A. (2018). SafeCare in Israel: the challenges of implementing an evidence-based program. Children and youth services review, 85, 187-193.
     

     

  •  
    אסד חנאן

    אסד חנאן
    (Ph.D)

  •  
    אשכנזי אורית

    ד"ר אשכנזי אורית
    (Ph.D.)

  •  
    בן דוד אביבית

    ד"ר בן דוד אביבית
    (Ph.D.)

    מרצה

    תחומי מחקר:

    • התפתחות פונולוגיה והיגוי בקרב אוכלוסיה חד-לשונית (עברית, ערבית, יידיש, רוסית, צרפתית) ודו-לשונית.
    • הפרעות פונולוגיה והיגוי באוכלוסיות חד ורב-לשוניות
    • כלים ותכניות להערכה וטיפול באוכלוסיות חד ורב-לשוניות דוברות שפות שונות
    • התאמת כלי אבחון בשפה והיגוי לאוכלוסיות רב-לשוניות ורב-תרבותיות