ביה”ס הבינתחומי לחברה וקהילה |
ניהול ארגוני שירות
B.A.
לנהל. להוביל. להצליח.

קצת עלינו

תוכנית הכשרה ייחודית ומאתגרת לקראת קריירה ניהולית בארגונים, עם מתן דגש על תודעת שירות מובהקת מתוך ראייה עסקית ארוכת טווח. בעידן בו מצטמצמים הפערים הטכנולוגיים בין החברות השונות, הפך השירות ללקוח לכלי תחרותי ראשון במעלה בשוק העסקי. לאור התעצמות התחרות במשק, מגמה זו צפויה להתעצם. החוג לניהול ארגוני שירות מציע ראייה מקורית בתחום לימודי הניהול בארץ.

היקף הלימודים והמקצוע

משך הלימודים שלוש שנים. בסיומן יקבלו הבוגרים תואר בוגר B.A. המאושר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, בניהול ארגוני שירות. הלימודים בחוג מאפשרים עבודה במקביל.

החוג מציע בחירה באחת משלוש ההתמחויות:

  • ניהול משאבי אנוש
  • ניהול מערכות בריאות
  • ניהול מערכות תיירות

 לזמני הלימודים

התוכנית היא בין תחומית, סגל ההוראה מורכב ממרצים מקצועיים וממנהלים מנוסים ומיומנים מהסקטור הציבור והפרטי, המביאים איתם ניסיון מעשי מהשטח המתורגם לערך מקצועי ותחרותי עבור הסטודנטים המתכננים את הקריירות שלהם.

75 נקודות זכות המשותפות לשלוש ההתמחויות.

40 נקודות זכות לכל התמחות.

6 נקודות זכות בקורסי בחירה.

סה"כ 121 נקודות זכות לתואר.

איך לומדים אצלנו

ההכשרה היא מעשית תוך שימת דגש על מתן שירות איכותי. הסגל חולק ידע וניסיון שנצבר ממקומות עבודה אמיתיים, מסייע לסטודנטים להתקבל להתמחויות ומלווה את הסטודנטים בפרויקטי הגמר שלהם.

 

סטודנטים בספריה

 

חזון החוג

במבט אל העתיד, החוג מפתח ללא הרף תוכניות לימוד לענפי שירותים נוספים וגם תוכנית מתקדמת לבוגרים (תוכנית לתואר שני) במטרה להרחיב את ההכשרה המקצועית ומקצועות הליבה בתחום השירות ולייצר תוכן אמיתי שירחיב אופקים אקדמיים עבור העוסקים בתחום.

נושאי לימוד עיקריים

  • ניהול
  • מדעי ההתנהגות
  • שיווק ואסטרטגיה
  • כלכלה
  • שירות
  • ניהול משאבי אנוש
  • ניהול מערכות בריאות
  • ניהול מערכות תיירות 

לרשימת הקורסים המלאה

תנאים בסיסיים למועמדות לתואר

תעודת בגרות, בחינה פסיכומטרית או עמידה במבחן התאמה של המכללה, וראיון קבלה

לתנאי הקבלה המלאים

 

רוצה ללמוד ולא עומד בתנאים? הצטרף למכינה אצלנו, לפרטים נוספים לחץ כאן או חייג 2292*  

מה קורה אחרי התואר?

בסיום התואר ועמידה בכל הדרישות, בוגר יכול להשתלב בניהול משאבי אנוש על מגוון תחומיו בסוגים שונים של ארגונים, ארגוני בריאות – קופות חולים, בתי חולים ומרפאות. בענף התיירות והאירוח – בבתי המלון, אכנסיות ובתי הארחה.

הבוגר יביא איתו הבנה מעמיקה של שירות לקוחות והשפעת השירות על תוצאות עסקיות ישירות בחברות ובארגונים בהם הוא ישתלב.

לסיפורי בוגרים

הבוגרים שלנו

אולי יעניין אותך גם...

   

לקבלת פרטים או תיאום פגישה 2292*
התקשר/י אלינו או מלא/י פרטים ונחזור אליך