הצעד הראשון בדרך להגשמת חלומות מתחיל כאן!

על המכללה   דרושים ומכרזים

לוח משרות

ניתן לפנות ולשלוח קורות חיים למחלקת משאבי אנוש ב: yiskabi@hac.ac.il



  • רכז/ת תנאי העסקה סגל אקדמי 75% משרה

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת תנאי העסקה סגל אקדמי - %75 משרה

    תיאור תפקיד:
    • סיוע אדמיניסטרטיבי וארגוני שוטף לכלל פעילות מחלקת משאבי אנוש במכללה.
    • טיפול בהיעדרויות + הצהרות על ימי מחלה.
    • טיפול בכל שלבי העסקת הסגל האקדמי במכללה: קליטה, עדכון תנאי העסקה, הדרכות,
    השתלמויות ותהליך סיום העסקה על כל היבטיו.
    • אחריות על עדכון פרטי עובד במערכת משאבי אנוש וניהול תיק עובד, אחריות להוצאת
    חוזים/כתבי מינוי לסגל האקדמי, הפצת מכתבים, תיוק מסמכים, תלושי שכר, הפקת דוחות
    וריענון נהלי עבודה.
    • הפקת מכתבים ואישורים שונים כגון אישורי העסקה, יציאה לחל"ד, הפסקות עבודה וכדומה.
    • תפעול שוטף של מצבת כוח אדם.
    • טיפול שוטף ומתן מענה לפניות העובדים בנושאים הנוגעים לתנאי העסקתם:
    • מענה טלפוני, קבלת קהל בשעות קבלה. בקרת נתונים, מעקב, הפקת דוחות (כולל דוחות
    מורכבים באקסל) וסיוע בנתוני הפקת דוחות לגופים שונים (מל"ג, וכו‘) והכנת חומר לשכר
    (תיאומי מס, חוזים, כתבי מינוי וכד').
    • טיפול בדיווחי שעות והכנת חומר לשכר.
    • תפעול שוטף ואדמיניסטרציה של תחום משאבי אנוש סגל אקדמי לרבות תיוקים וסריקת
    מסמכים, מתן מענה למילוי טפסי 101 ,קביעת פגישות, חלוקת תווי חנייה ועוד.
    • סיוע להפקת דוחות.
    • ביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.

    דרישות התפקיד:
    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג- יתרון.
    • ניסיון בתחום האדמיניסטרטיבי.
    • יכולת ארגון, אחריות, דייקנות, מקצועיות.
    • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
    • יכולת תעדוף משימות וניהול זמן.
    • יכולת עבודה בשיתוף פעולה מלא בצוות.
    • יכולת עבודה עצמאית.
    • יכולת ניסוח וביטוי גבוהה בכתב ובעל פה, ירידה לפרטים לצד ראייה מערכתית, עצמאות
    ואחריות.

    כפיפות ארגונית: מנהלת פרויקטים סגל אקדמי.
    היקף משרה: כ-75% משרה, בשעות הבוקר.
    תבחן אפשרות לגמישות בשעות ובימי ההעסקה בהתאם לצרכי התפקיד והמכללה.
    מועד תחילת עבודה: מיידי.
    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת תנאי העסקה סגל אקדמי 100%

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת תנאי העסקה סגל אקדמי

    תיאור תפקיד:
    • טיפול בכל שלבי העסקת הסגל האקדמי במכללה: קליטה, עדכון תנאי העסקה, הדרכות, השתלמויות
    ותהליך סיום העסקה על כל היבטיו.
    • אחריות על עדכון פרטי עובד במערכת משאבי אנוש וניהול תיק עובד, אחריות להוצאת חוזים/כתבי
    מינוי לסגל האקדמי, הפצת מכתבים, תיוק מסמכים, תלושי שכר, הפקת דוחות וריענון נהלי עבודה.
    • הפקת מכתבים ואישורים שונים כגון אישורי העסקה, יציאה לחל"ד, הפסקות עבודה וכדומה.
    • תפעול שוטף של מצבת כוח אדם.
    • טיפול שוטף ומתן מענה לפניות העובדים בנושאים הנוגעים לתנאי העסקתם:
    • מענה טלפוני, קבלת קהל בשעות קבלה. בקרת נתונים, מעקב, הפקת דוחות) כולל דוחות מורכבים
    באקסל (וסיוע בנתוני הפקת דוחות לגופים שונים) מל"ג, וכו‘ (והכנת חומר לשכר) תיאומי מס, חוזים,
    כתבי מינוי וכד'.
    • טיפול בדיווחי שעות והכנת חומר לשכר.
    • תפעול שוטף ואדמיניסטרציה של תחום משאבי אנוש סגל אקדמי לרבות תיוקים וסריקת מסמכים,
    מתן מענה למילוי טפסי 101,קביעת פגישות, חלוקת תווי חנייה ועוד.
    • ביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.

    דרישות התפקיד:
    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג- יתרון.
    • ניסיון אדמיניסטרטיבי– יתרון.
    • שליטה גבוהה במיומנויות מחשב – תוכנות אופיס, אקסל ברמה גבוהה.
    • יתרון לבעלי/ות היכרות עם מערכות אקדמיות והיכרות עם תוכנת חיל"ן.
    • יכולת ארגון, אחריות, דייקנות, מקצועיות ולמידה עצמית גבוהה.
    • יחסי אנוש מעולים, דיסקרטיות ותודעת שירות גבוהה.
    • יכולת תיעדוף משימות וניהול זמן.
    • יכולת עבודה בשיתוף פעולה מלא בצוות.
    • יכולת ניסוח וביטוי גבוהה בכתב ובעל פה, ירידה לפרטים לצד ראייה מערכתית, עצמאות ואחריות.

    כפיפות ארגונית: מנהלת פרויקטים סגל אקדמי במחלקת משאבי אנוש.
    היקף משרה: מלאה.
    מועד תחילת עבודה: מיידי.
    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • רכז/ת סיוע אדמיניסטרטיבי במינהל חוגים 80% משרה

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית למינהל חוגים

    תחומי אחריות ומטלות במסגרת התפקיד:
    ▪ מתן שירות וקשר שוטף למספר חוגים וקשר עם ראשי החוגים, מרצים, סטודנטים, בוגרים וכן
    יחידות המכללה.
    ▪ ריכוז נתונים, חומרים והפקת דו"חות לקראת ישיבות ופורומים שונים בחוגים, לרבות ועדות
    הוראה, כתיבת פרוטוקול, מעקב ויישום החלטות.
    ▪ תיאום ושיבוץ כיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
    ▪ טיפול בבחינות – בניית לוח מבחנים, תפעול המבחנים ופרסום מועדם, טיפול במבחנים מועד מיוחד
    ▪ טיפול בהזנה / אישור ציונים
    ▪ טיפול בבקשות זכאות לתואר, כולל הגהה על תעודות גמר וציונים.
    ▪ טיפול באישורי כניסה/ חניה.
    ▪ חלוקת כרטיסי סטודנט
    ▪ טיפול בדוחות בודקי תרגילים
    ▪ אתרי החוג – טיפול והזנה
    ▪ סיוע בפתיחת שנת לימודים
    ▪ מטלות נוספות במסגרת התפקיד.

    דרישות התפקיד:
    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג - יתרון
    • שליטה ברמה גבוהה בתוכנות Office ,בעיקר Word ו- Excel .ושימושי גוגל
    • יכולת עבודה בסביבה ממחושבת.
    • כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ ועמידה בלו"ז קשיח.
    • תודעת שרות גבוהה
    • דיסקרטיות, אחריות, יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות בפתרון בעיות
    • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
    • עברית - ברמה גבוהה.
    • אנגלית - ברמה טובה.

    כפיפות ארגונית: מנהלת מנהל חוגים ולימודי חוץ
    היקף המשרה: 80 אחוז משרה
    תחילת העסקה: מיידית
    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • טכנאי/ת PC זמני לכ-3 חודשים

    דרוש/ה טכנאי/ת PC ,משרה זמנית
    תיאור התפקיד:

    • תמיכה סיוע למשתמשים במגוון אמצעים: בטלפון, במחשב ובהשתלטות מרחוק.
    • הדרכת משתמשי קצה לרבות הדרכות פרונטליות וכתיבת מדריכים למשתמש בתוכנות ייעודיות.
    • התקנת מערכת הפעלה, יישומים, חיבור לרשת ופתרון תקלות ובעיות.
    • הגדרת מדפסות, תפעול, וטיפול בתקלות.
    • מתן שירות ומענה שוטף למחלקות השונות במכללה, יישומי אופיס ויישומים מגוונים אחרים
    בשימוש במכללה.
    • הפצת תוכנה למעבדות מחשב, הגדרה תפעול ופתרון תקלות.

    דרישות התפקיד:
    • טכנאי/ת מומחיות במחשבים עם ניסיון בסביבת רשת של מיקרוסופט.
    • ניסיון בהדרכת משתמשים.
    • שליטה טובה מאוד במערכת אופיס: וורד, אקסל.
    • יכולת פתרון תקלות חומרה ותקלות תקשורת.
    • יכולת לימוד עצמית של מערכות באמצעות מדריכים כתובים והתנסות.
    • דייקנות, שימת לב לפרטים.
    • תודעת שירות גבוהה.
    • יחסי אנוש מעולים.
    • יכולת עבודה בלחץ.
    • יכולת עבודה עצמאית.
    • עברית – רמה גבוהה.
    • אנגלית - רמה גבוהה.

    כפיפות ארגונית: מנהל צוות תמיכת משתמשים
    היקף משרה: %100 משרה
    תחילת עבודה: מידי, זמנית כשלושה חודשים.
    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד

  • נציג/ת מרכז מידע

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה נציג/ת מרכז מידע

    תיאור תפקיד:
    • מתן מידע טלפוני על המכללה ושירותיה
    • מתן מידע על חוגי הלימוד השונים ותנאי הקבלה
    • תיאום פגישות ייעוץ ליועצי הלימודים
    • ביצוע מספר רב של שיחות שיווק ומכירה

    דרישות:
    • ניסיון בשיווק או מכירות או שימור לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשיווק במסגרת אקדמית-יתרון
    • ניסיון בעבודה במוקד טלפוני- יתרון
    • יכולת לקשר בין צרכי המתעניין, נתוניו ורצונותיו ובין צרכי המכללה והאפשרויות הקיימות.
    • יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא בצוות
    • אדיבות, סבלנות והבנה של תהליכי שיווק ומכירה
    • עבודה קודמת עם תוכנות שיווק לניהול פונים- יתרון
    • עברית ברמת שפת אם-חובה
    • המוקד פתוח בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:30 .העבודה במשמרות של 8.5 שעות.
    • כפיפות ארגונית: ראש מרכז המידע, הייעוץ ושימור מועמדים
    • תחילת עבודה: מיידי
    • היקף משרה: מלאה

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • איש/ת סיסטם

    איש/ת סיסטם
    • הקמה ותחזוקה של מערכי השרתים והתוכנות בסביבות וירטואלית
    • ניהול הקמה ותחזוקה של שרתי Exchange
    • ניהול שרתי דומיין ברמת ה - DHCP, DNS , Directory Active ,GPO ,ניהול הרשאות
    • הקמה וניהול של שרתי Server Terminal
    • עדכוני תוכנה שוטפים
    • התקנה , הגדרה ותחזוקה של תוכנות מרכזיות
    • ניהול שרת WSUS/KMS
    • Center System – ניהול המערכת : הפצה של מערכות הפעלה, תוכנות וכו'
    דרישות תפקיד
    • הכרות מעמיקה ונסיון מוכח בעבודה עם תשתיות vmware
    • נסיון מוכח עם מערכת גיבוי Veeam
    • נסיון בתחזוקת אתרי אינטרנט Cpanel/IIS
    • רקע תכנותי – יתרון
    • מחויבות גבוהה לעבודת צוות ולביצוע משימות
    • יכולת לעבודה עצמאית
    • יכולת מוכחת ללמידה עצמית
    • תודעת שירות גבוהה, ייצוגיות, אדיבות
    • יחסי אנוש מעולים, יושר ואמינות
    • סקרנות לחיפוש טכנולוגיות וכלי עבודה מתקדמים
    • מתן מענה מהיר לתקלות נכונות לעבוד בשעות לא שיגרתיות עפ"י הצורך


    כפיפות ארגונית: מנהלת מחלקת סיסטם, תקשורת ואבטחת מידע
    היקף משרה: %100 משרה (42 שעות שבועיות)
    תחילת עבודה: מידית
    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד