לוח משרות

ניתן לפנות ולשלוח קורות חיים למחלקת משאבי אנוש ב: yiskabi@hac.ac.il



  • רכז/ת חוג

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת חוג

    תחומי אחריות ומטלות במסגרת התפקיד:

    • מתן שירות וקשר שוטף טלפוני, אינטרנטי ופרונטלי עם מרצים, סטודנטים, כמו גם ל יחידות אחרות במכללה.
    • טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף של פעילות החוג, הפקת /אישור דוחות, מכתבים, ריכוז נתונים והפצת נהלים.
    • כתיבת פרוטוקולים, מעקב ויישום החלטות.
    • אחריות על מערכת השע ות ועל לוח המבחנים.
    • הכנת מצבת החוג, שיבוץ מרצים ומעקב שוטף אחר תקציבי החוג.
    • תיאום ושיבוץ סטודנטים וכיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
    • טיפול בבחינות וציוני בחינות.
    • קשר עם ממשקים נוספים כגון– ועדת משמעת, ועדת גמול הצטיינות ואחרים.
    • הכנת בקשות זכאות לתואר, הגהת תעודות גמר וציונים.
    • טיפול בתהליך קליטת מרצים מול מחלקת מש"א.
    • קליטת מסמכים של אנשי סגל החוג, מעקב ודיווח אחר היעדרויות ושיעורי השלמה.
    • מטלות נוספות במסגרת התפקיד.

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג - דרישת סף.
    • שליטה ברמה גבוהה בתוכנות Office , בעיקר Word ו- Excel.
    • יכולת עבודה בסביבה ממחושבת.
    • כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ ועמידה בלו"ז קשיח.
    • תודעת שרות גבוהה.
    • ראיה מערכתית תוך ירידה לפרטים ויכולת דיוק.
    • דיסקרטיות, אחריות, יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות בפתרון בעיות.
    • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
    • עברית - ברמה גבוהה.
    • אנגלית - ברמה טובה.


    כפיפות ארגונית: מנהלת מנהל חוגים ולימודי חוץ ובתאום מלא עם ראש החוג

    היקף המשרה: משרה מלאה

    תחילת העסקה: מיידית

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • מזכיר/ת ערב למרפאות החוג לאופטומטריה

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה מזכיר/ת ערב למרפאות החוג לאופטומטריה

    תיאור התפקיד:

    • מתן שירות ומידע לקהל המטופלים, לסטודנטים ולמנחים במחלקה.
    • קבלת קהל המטופלים, קביעת תורים ותורי המשך.
    • ביצוע תזכורות לפציינטים - טלפוניות וכן באמצעות שליחת הודעות sms .
    • מענה טלפוני לפניות המטופלים.
    • משיכת הודעות ממערכת ממוחשבת וחזרה למתעניינים.
    • עדכון הפציינט לגבי קבלת משקפיים/עדשות מגע וחלוקתם.
    • ניהול תיקים ממוחשב – הכנה ופתיחת תיקים, עדכון, תיוק וסגירה.
    • גביית תשלומים במזומן / שיקים /כרטיס אשראי וכן הנפקת קבלות ותיוקן.
    • הדפסת מרשמים וסיכומים לבקשת הפציינטים.
    • סגירת כל החדרים בחוג וכיבוי כללי.
    • כל מטלה נוספת המסייעת בעבודת מזכירות המרפאה.
    • כל מטלה נוספת שתוטל במסגרת התפקיד.

    דרישות התפקיד:

    • שליטה בתוכנות OFFICE (Excel, Word).
    • דיוק ויכולת ירידה לפרטים.
    • יכולת עבודה תחת לחץ.
    • יחסי אנוש טובים.
    • אמינות, זריזות ותודעת שירות גבוהה.
    • יכולת עבודה בצוות.
    • עברית- רמה גבוהה. שפה נוספת- יתרון.

    כפיפות ארגונית: מנהלת מרפאות אופטומטריה
    שעות העבודה: ימים א- ה בין השעות 16:00-20:00 וימי שישי אחת לשבועיים בין השעות 08:00-12:00
    היקף משרה: 50%


    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • רכז/ת תעסוקה למרכז לניהול קריירה, החלפה לחל"ד

    תיאור התפקיד:

    • אחריות על קשרי מעסיקים: פרסום משרות באופן יומיומי ושוטף במגוון מדיות: נילוסופט, מיילים, קבוצות ווטסאפ, מערכת דיוור פנימית ועוד, יצירת קשר ישיר עם המעסיקים לעדכון המשרות ושימור הקשר עימם.
    • שיווק, רישום וריכוז סדנאות בתחום התעסוקה לסטודנטים ובוגרים: פנייה למרצים, וידוא הגעה טלפוני, פתיחה וסגירת סדנה, העברת משוב ועוד.
    • מענה טלפוני ופרונטאלי במשרד לניהול קריירה ואחריות מלאה על תיבת המייל Career.
    • פגישות הכוון וליווי תעסוקתי אישי לסטודנטים ובוגרים.
    • השמה של סטודנטים ובוגרים במשרות הולמות השכלה אקדמית וביצוע מעקב אחר השמות.
    • ייזום ויצירת שותפויות מול רשויות, ארגונים, מעסיקים ואקדמיה.
    • יצירת רשת תעסוקתית רחבה ואיתנה עבור סטודנטים ובוגרי המכללה.
    • שיווק פעילות המרכז לניהול קריירה במכללה ושילוב סטודנטים ובוגרים בשירותי המרכז.
    • עדכון שוטף באתר המכללה ופרסום פעילויות המרכז ברשתות חברתיות – LinkedIn ו- Facebook.
    • אחריות על לייבים ויריד התעסוקה הכוללים גיוס מעסיקים, קביעת מועד ושיווק המפגשים לסטודנטים ובוגרים.
    • הנחיית מפגשי אופק תעסוקתי לסטודנטים.
    • ריכוז חומרים והכנת ניוזלטר.
    • עבודה מול מגוון ממשקים: מעצבת גרפית, מנהלת אתר, מחלקת שיווק, רכזות חוגים ועוד.
    • עדכון שוטף של דו"חות משרות, השמה, הכוון תעסוקתי, סיכומים ועוד.

     

    דרישות התפקיד:

    • בעל/ת תואר אקדמי.
    • נכונות לעבודה בשעות אחה"צ והערב לפי זמני הסדנאות והפעילות.
    • יכולת ניסוח ברמה גבוהה בעל פה ובכתב.
    • יחסי אנוש מעולים.
    • תודעת שירות גבוהה.
    • שליטה מצוינת בתוכנות ה-  Officeמיומנויות מחשב גבוהות.
    • ניסיון בשיווק פעילות ברשתות חברתיות וכתיבת תוכן.
    • יכולת הובלה וריכוז תכניות, אחראי/ת, בעל/ת יוזמה.
    • הכרות עם מגוון ארגונים: פרטיים, ציבוריים ומגזר שלישי- יתרון.
    • ניסיון בגיוס ופיתוח קשרי מעסיקים או ניסיון בגיוס ו/או השמת עובדים- יתרון.
    • ניסיון בעבודה עם סטודנטים– יתרון.

     

    כפיפות ארגונית: מנהלת המרכז לניהול קריירה 
    תחילת עבודה: מידי
    היקף משרה: 100% משרה, זמנית.

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל  yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות

  • מתאם/ת פגישות למחלקת השיווק

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה מתאם/ת פגישות למחלקת השיווק

    תיאור תפקיד:

    • מתן מידע טלפוני על המכללה ושירותיה
    • מתן מידע על חוגי הלימוד השונים ותנאי הקבלה
    • תיאום פגישות ייעוץ ליועצי הלימודים
    • ביצוע שיחות שיווק

    דרישות:

    • דובר/ת צרפתית- יתרון משמעותי
    • ניסיון בשיווק או מכירות או שימור לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשיווק במסגרת אקדמית-יתרון
    • ניסיון בעבודה במוקד טלפוני- יתרון
    • יכולת לקשר בין צרכי המתעניין, נתוניו ורצונותיו ובין צרכי המכללה והאפשרויות הקיימות
    • יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא בצוות
    • אדיבות, סבלנות והבנה של תהליכי שיווק ומכירה
    • עבודה קודמת עם תוכנות שיווק לניהול פונים- יתרון
    • עברית ברמת שפת אם-חובה

     

    • המוקד פתוח בימים א'-ה' בין השעות .09:00-18:30 העבודה במשמרות של 8.5 שעות.
    • כפיפות ארגונית: ראש מרכז המידע, הייעוץ ושימור מועמדים
    • תחילת עבודה: מיידי
    • היקף משרה: מלאה

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • משרת סטודנט/ית: מתאם/ת פגישות למחלקת השיווק

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה מתאם/ת פגישות למחלקת השיווק

    סטודנט/ית? המשרה הזו בשבילך

     

    תיאור תפקיד: 

    • מתן מידע טלפוני על המכללה ושירותיה
    • מתן מידע על חוגי הלימוד השונים ותנאי הקבלה
    • תיאום פגישות ייעוץ ליועצי הלימודים
    • ביצוע שיחות שיווק

    דרישות:

    • דובר/ת צרפתית- יתרון משמעותי
    • ניסיון בשיווק או מכירות או שימור לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשיווק במסגרת אקדמית-יתרון
    • ניסיון בעבודה במוקד טלפוני- יתרון
    • יכולת לקשר בין צרכי המתעניין, נתוניו ורצונותיו ובין צרכי המכללה והאפשרויות הקיימות.
    • יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא בצוות
    • אדיבות, סבלנות והבנה של תהליכי שיווק ומכירה
    • עבודה קודמת עם תוכנות שיווק לניהול פונים- יתרון
    • עברית ברמת שפת אם-חובה
    • המוקד פתוח בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30

     

    • כפיפות ארגונית: ראש מרכז המידע, הייעוץ ושימור מועמדים
    • תחילת עבודה: מיידי
    • היקף משרה: 50%

     

     

     

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד 

  • החלפה לחל"ד -  מנהל/ת תכניות הבלנדר: מרכז היזמות של מכללת הדסה

    החלפה לחל"ד -  מנהל/ת תכניות הבלנדר: מרכז היזמות של מכללת הדסה

    יש לך ניסיון בתחום היזמות ואת רוצה לבוא להיות חלק מהצוות הבלנדר?

    לעזור לסטודנטים.ות להגשים חלומות?

    מוזמנת להסתכל על הפרטים במשרה ולשלוח קורות חיים!

     

    תיאור התפקיד:

    מנהל/ת התוכנית של מרכז היזמות של מכללת הדסה, ובשלוחה החרדית, בקמפוס שטראוס.

    ניהול האירועים והתוכן המועבר במהלך הפעילות – כולל תפעול מלא של התוכנית מבחינה אדמיניסטרטיבית.

    הוצאה לפועל של אסטרטגיית הקהילה של מרכז היזמות במכללה וייצוגה בסביבה היזמית הירושלמית.

    פיתוח הקהילה של מרכז היזמות במכללה.

    זיהוי וגיוס מובילי דעה ודמויות מפתח מקומיים ובינלאומיים להצטרפות לתכנית.

    מדידה והערכה של השפעת התוכניות של מרכז היזמות על קהילת הסטודנטים ושיפור מעורבות הסטודנטים.

    יצירה וניהול אירועים ופעילות של המרכז - עבודה בצמוד לשותפים פנימיים וחיצוניים. תכנון הפקה ואירוח של האירועים ומשלחות.

    זיהוי הזדמנויות לצמיחה אסטרטגית, בדגש על הגברת מעורבות הסטודנטים בפעילות המרכז.

    חיזוק קשרים קיימים עם שותפים בקהילה היזמית ירושלמית ועם שחקנים מרכזיים נוספים: מייסדים, משקיעים, ארגונים עסקיים, עמותות, מוסדות אקדמיים וייזום קשרים חדשים.

     

    דרישות:

    ניסיון מוכח מעולם היזמות/ פיתוח מיזם עסקי או טכנולוגי – חובה

    רקע בליווי סטרטאפים - יתרון משמעותי

    יכולת ביצירת שותפויות, בפרויקטים שונים.

    יתרון להתמחות ספציפית בתחומים רלוונטיים – טכנולוגי/מדעי/עיצובי

    יכולת עבודה בסביבה דינמית משתנה מרובת משימות – סדר וארגון

    היכרות עם  "האקוסיסטם הירושלמי  - יזמי".

    יכולת עבודה עצמאית ויכולות עבודה בצוות

    מכוונ\ת שירות.

    יכולת עמידה והצגה בפני קהל.

    יכולת לימוד מהירה של סביבות עבודה/אפליקציות להעברת מסרים ויישום ידע.

    מיומנות ביישומי מחשב ונכונות ללמוד כלים חדשים.

    מוטיבציה גבוהה וגישה חיובית.

     

    היקף העסקה: משרה מלאה, נכונות לגמישות בשעות העבודה לרבות נוכחות במרכז בשעות אחה"צ והערב.

    תחילת עבודה: מיידי

    כפיפות ארגונית: מנהלת הבלנדר.

     

    המשרה מנוסחת בלשון נקבה אך מיועדת לשני המינים.

     

    יצירת קשר עם דנה -

    מייל: danase@hac.ac.il

    טלפון: 054-541-3127