לוח משרות

ניתן לפנות ולשלוח קורות חיים למחלקת משאבי אנוש ב: yiskabi@hac.ac.il



  • דרוש/ה טכנאי/ת PC

    תיאור התפקיד:
    •    תמיכה סיוע למשתמשים במגוון אמצעים: בטלפון, במחשב ובהשתלטות מרחוק.
    •    הדרכת משתמשי קצה לרבות הדרכות פרונטליות וכתיבת מדריכים למשתמש בתוכנות ייעודיות.
    •    התקנת מערכת הפעלה, יישומים, חיבור לרשת ופתרון תקלות ובעיות.
    •    הגדרת מדפסות, תפעול, וטיפול בתקלות.
    •    מתן שירות ומענה שוטף למחלקות השונות במכללה, יישומי אופיס ויישומים מגוונים אחרים בשימוש במכללה.
    •    הפצת תוכנה למעבדות מחשב, הגדרה תפעול ופתרון תקלות.

    דרישות התפקיד: 
    •    טכנאי/ת מומחיות במחשבים עם ניסיון בסביבת רשת של מיקרוסופט.
    •    ניסיון בהדרכת משתמשים.
    •    שליטה טובה מאוד במערכת אופיס: וורד, אקסל.
    •    יכולת פתרון תקלות חומרה ותקלות תקשורת.
    •    יכולת לימוד עצמית של מערכות באמצעות מדריכים כתובים והתנסות.
    •    דייקנות, שימת לב לפרטים.
    •    תודעת שירות גבוהה.
    •    יחסי אנוש מעולים.
    •    יכולת עבודה בלחץ.
    •    יכולת עבודה עצמאית.
    •    עברית – רמה גבוהה.
    •    אנגלית - רמה גבוהה.

    כפיפות ארגונית: מנהל צוות תמיכת משתמשים
    היקף משרה: 100% משרה 
    תחילת עבודה: מידי


    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il 

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד

  • רכז/ת חוג החלפה לחל"ד

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת חוג החלפה לחל"ד

    תחומי אחריות ומטלות במסגרת התפקיד:

    • מתן שירות וקשר שוטף טלפוני, אינטרנטי ופרונטלי עם מרצים, סטודנטים ומועמדים ללימודים בחוג, כמו גם ליחידות אחרות במכללה.
    • טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף של פעילות החוג, הפקת דוחות, מכתבים, ריכוז נתונים והפצת נהלים.
    • ריכוז נתונים, חומרים והפקת דו"חות לקראת ישיבות ופורומים שונים בחוג, לרבות ועדות הוראה, כתיבת פרוטוקול, מעקב ויישום החלטות.
    • אחריות על מערכת השעות של תואר ראשון ותואר שני.
    • הכנת מצבת החוג, שיבוץ מרצים ומעקב שוטף אחר תקציבי החוג.
    • אחריות להכנת לוח בחינות ופרסומו, לסטודנטים ומרצים.
    • תיאום ושיבוץ כיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
    • טיפול בשיבוצי סטודנטים לקורסי הלימוד, לרבות תכניות חלקיות וקורסי בחירה. 
    • טיפול בבחינות וציוני בחינות על כל היבטיו.
    • קשר עם ממשקים נוספים כגון– ועדת משמעת, ועדת גמול הצטיינות, מערכות שעות ולוחות מבחנים בקמפוס שטראוס
    • טיפול בדוחות לרבות דוחות בודקי תרגילים ומבחנים
    • הכנת בקשות זכאות לתואר, הגהת תעודות גמר וציונים.
    • טיפול בתהליך קליטת מרצים מול מחלקת מש"א.
    • קליטת מסמכים של אנשי סגל החוג, מעקב ודיווח אחר היעדרויות ושיעורי השלמה.
    • בדיקה של פרטי תלונות סטודנטים ועל סטודנטים  
    • טיפול באישורי כניסה/ חניה.
    • מטלות נוספות במסגרת התפקיד.

     

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג - דרישת סף
    • שליטה ברמה גבוהה בתוכנות Office, בעיקר Word ו- Excel.
    • יכולת עבודה בסביבה ממחושבת.
    • כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ ועמידה בלו"ז קשיח.
    • תודעת שרות גבוהה
    • דיסקרטיות, אחריות, יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות בפתרון בעיות
    • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
    • עברית - ברמה גבוהה.
    • אנגלית - ברמה טובה.

    כפיפות ארגונית: מנהלת מנהל חוגים ולימודי חוץ ובתאום מלא עם ראש החוג

    היקף המשרה: משרה מלאה

    תחילת העסקה: מיידית זמנית

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • רכז/ת תעסוקה למרכז לניהול קריירה, החלפה לחל"ד

    תיאור התפקיד:

    • אחריות על קשרי מעסיקים: פרסום משרות באופן יומיומי ושוטף במגוון מדיות: נילוסופט, מיילים, קבוצות ווטסאפ, מערכת דיוור פנימית ועוד, יצירת קשר ישיר עם המעסיקים לעדכון המשרות ושימור הקשר עימם.
    • שיווק, רישום וריכוז סדנאות בתחום התעסוקה לסטודנטים ובוגרים: פנייה למרצים, וידוא הגעה טלפוני, פתיחה וסגירת סדנה, העברת משוב ועוד.
    • מענה טלפוני ופרונטאלי במשרד לניהול קריירה ואחריות מלאה על תיבת המייל Career.
    • פגישות הכוון וליווי תעסוקתי אישי לסטודנטים ובוגרים.
    • השמה של סטודנטים ובוגרים במשרות הולמות השכלה אקדמית וביצוע מעקב אחר השמות.
    • ייזום ויצירת שותפויות מול רשויות, ארגונים, מעסיקים ואקדמיה.
    • יצירת רשת תעסוקתית רחבה ואיתנה עבור סטודנטים ובוגרי המכללה.
    • שיווק פעילות המרכז לניהול קריירה במכללה ושילוב סטודנטים ובוגרים בשירותי המרכז.
    • עדכון שוטף באתר המכללה ופרסום פעילויות המרכז ברשתות חברתיות – LinkedIn ו- Facebook.
    • אחריות על לייבים ויריד התעסוקה הכוללים גיוס מעסיקים, קביעת מועד ושיווק המפגשים לסטודנטים ובוגרים.
    • הנחיית מפגשי אופק תעסוקתי לסטודנטים.
    • ריכוז חומרים והכנת ניוזלטר.
    • עבודה מול מגוון ממשקים: מעצבת גרפית, מנהלת אתר, מחלקת שיווק, רכזות חוגים ועוד.
    • עדכון שוטף של דו"חות משרות, השמה, הכוון תעסוקתי, סיכומים ועוד.

     

    דרישות התפקיד:

    • בעל/ת תואר אקדמי.
    • נכונות לעבודה בשעות אחה"צ והערב לפי זמני הסדנאות והפעילות.
    • יכולת ניסוח ברמה גבוהה בעל פה ובכתב.
    • יחסי אנוש מעולים.
    • תודעת שירות גבוהה.
    • שליטה מצוינת בתוכנות ה-  Officeמיומנויות מחשב גבוהות.
    • ניסיון בשיווק פעילות ברשתות חברתיות וכתיבת תוכן.
    • יכולת הובלה וריכוז תכניות, אחראי/ת, בעל/ת יוזמה.
    • הכרות עם מגוון ארגונים: פרטיים, ציבוריים ומגזר שלישי- יתרון.
    • ניסיון בגיוס ופיתוח קשרי מעסיקים או ניסיון בגיוס ו/או השמת עובדים- יתרון.
    • ניסיון בעבודה עם סטודנטים– יתרון.

     

    כפיפות ארגונית: מנהלת המרכז לניהול קריירה 
    תחילת עבודה: מידי
    היקף משרה: 100% משרה, זמנית.

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל  yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות

  • מתאם/ת פגישות למחלקת השיווק

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה מתאם/ת פגישות למחלקת השיווק

    תיאור תפקיד:

    • מתן מידע טלפוני על המכללה ושירותיה
    • מתן מידע על חוגי הלימוד השונים ותנאי הקבלה
    • תיאום פגישות ייעוץ ליועצי הלימודים
    • ביצוע שיחות שיווק

    דרישות:

    • דובר/ת צרפתית- יתרון משמעותי
    • ניסיון בשיווק או מכירות או שימור לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשיווק במסגרת אקדמית-יתרון
    • ניסיון בעבודה במוקד טלפוני- יתרון
    • יכולת לקשר בין צרכי המתעניין, נתוניו ורצונותיו ובין צרכי המכללה והאפשרויות הקיימות
    • יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא בצוות
    • אדיבות, סבלנות והבנה של תהליכי שיווק ומכירה
    • עבודה קודמת עם תוכנות שיווק לניהול פונים- יתרון
    • עברית ברמת שפת אם-חובה

     

    • המוקד פתוח בימים א'-ה' בין השעות .09:00-18:30 העבודה במשמרות של 8.5 שעות.
    • כפיפות ארגונית: ראש מרכז המידע, הייעוץ ושימור מועמדים
    • תחילת עבודה: מיידי
    • היקף משרה: מלאה

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • משרת סטודנט/ית: מתאם/ת פגישות למחלקת השיווק

    למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה מתאם/ת פגישות למחלקת השיווק

    סטודנט/ית? המשרה הזו בשבילך

     

    תיאור תפקיד: 

    • מתן מידע טלפוני על המכללה ושירותיה
    • מתן מידע על חוגי הלימוד השונים ותנאי הקבלה
    • תיאום פגישות ייעוץ ליועצי הלימודים
    • ביצוע שיחות שיווק

    דרישות:

    • דובר/ת צרפתית- יתרון משמעותי
    • ניסיון בשיווק או מכירות או שימור לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
    • ניסיון בשיווק במסגרת אקדמית-יתרון
    • ניסיון בעבודה במוקד טלפוני- יתרון
    • יכולת לקשר בין צרכי המתעניין, נתוניו ורצונותיו ובין צרכי המכללה והאפשרויות הקיימות.
    • יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא בצוות
    • אדיבות, סבלנות והבנה של תהליכי שיווק ומכירה
    • עבודה קודמת עם תוכנות שיווק לניהול פונים- יתרון
    • עברית ברמת שפת אם-חובה
    • המוקד פתוח בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30

     

    • כפיפות ארגונית: ראש מרכז המידע, הייעוץ ושימור מועמדים
    • תחילת עבודה: מיידי
    • היקף משרה: 50%

     

     

     

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד