

ניתן לפנות ולשלוח קורות חיים למחלקת משאבי אנוש ב: yiskabi@hac.ac.il
כפיפות ארגונית: מנהלת לשכת הנשיא
היקף העסקה: משרה מלאה (42 שעות שבועיות), מתוכם שלוש פעמים בשבוע 09:30 עד 18:00 (ניתן להתחיל ב10:00)
נדרשת נכונות לעבוד בגמישות בשעות העבודה השבועיות.
תחילת העסקה: מיידית
מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד
היקף העסקה: משרה מלאה- נכונות לעבודה בשעות גמישות על פי צורכי המערכת, לרבות שעות הערב בתקופת הבחינות
תחילת עבודה: מיידי
כפיפות ארגונית: מנהלת מחלקת בחינות
מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד
כפיפות ארגונית: מנהלת תואר ראשון בחוג לאופטומטריה.
היקף משרה: 100% משרה, משרה מלאה במשמרות בוקר /ערב וימי שישי לסירוגין.
תחילת עבודה: מיידי.
מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד
כפיפות ארגונית: מנהלת מדור שכר
היקף משרה: 100% משרה (42 שעות שבועיות)
תחילת עבודה: מיידית
מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד
למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת תנאי העסקה סגל אקדמי - %75 משרה
תיאור תפקיד:
• סיוע אדמיניסטרטיבי וארגוני שוטף לכלל פעילות מחלקת משאבי אנוש במכללה.
• טיפול בהיעדרויות + הצהרות על ימי מחלה.
• טיפול בכל שלבי העסקת הסגל האקדמי במכללה: קליטה, עדכון תנאי העסקה, הדרכות,
השתלמויות ותהליך סיום העסקה על כל היבטיו.
• אחריות על עדכון פרטי עובד במערכת משאבי אנוש וניהול תיק עובד, אחריות להוצאת
חוזים/כתבי מינוי לסגל האקדמי, הפצת מכתבים, תיוק מסמכים, תלושי שכר, הפקת דוחות
וריענון נהלי עבודה.
• הפקת מכתבים ואישורים שונים כגון אישורי העסקה, יציאה לחל"ד, הפסקות עבודה וכדומה.
• תפעול שוטף של מצבת כוח אדם.
• טיפול שוטף ומתן מענה לפניות העובדים בנושאים הנוגעים לתנאי העסקתם:
• מענה טלפוני, קבלת קהל בשעות קבלה. בקרת נתונים, מעקב, הפקת דוחות (כולל דוחות
מורכבים באקסל) וסיוע בנתוני הפקת דוחות לגופים שונים (מל"ג, וכו‘) והכנת חומר לשכר
(תיאומי מס, חוזים, כתבי מינוי וכד').
• טיפול בדיווחי שעות והכנת חומר לשכר.
• תפעול שוטף ואדמיניסטרציה של תחום משאבי אנוש סגל אקדמי לרבות תיוקים וסריקת
מסמכים, מתן מענה למילוי טפסי 101 ,קביעת פגישות, חלוקת תווי חנייה ועוד.
• סיוע להפקת דוחות.
• ביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.
דרישות התפקיד:
• תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג- יתרון.
• ניסיון בתחום האדמיניסטרטיבי.
• יכולת ארגון, אחריות, דייקנות, מקצועיות.
• יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
• יכולת תעדוף משימות וניהול זמן.
• יכולת עבודה בשיתוף פעולה מלא בצוות.
• יכולת עבודה עצמאית.
• יכולת ניסוח וביטוי גבוהה בכתב ובעל פה, ירידה לפרטים לצד ראייה מערכתית, עצמאות
ואחריות.
כפיפות ארגונית: מנהלת פרויקטים סגל אקדמי.
היקף משרה: כ-75% משרה, בשעות הבוקר.
תבחן אפשרות לגמישות בשעות ובימי ההעסקה בהתאם לצרכי התפקיד והמכללה.
מועד תחילת עבודה: מיידי.
מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: yiskabi@hac.ac.il
התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד
למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת תנאי העסקה סגל אקדמי
תיאור תפקיד:
• טיפול בכל שלבי העסקת הסגל האקדמי במכללה: קליטה, עדכון תנאי העסקה, הדרכות, השתלמויות
ותהליך סיום העסקה על כל היבטיו.
• אחריות על עדכון פרטי עובד במערכת משאבי אנוש וניהול תיק עובד, אחריות להוצאת חוזים/כתבי
מינוי לסגל האקדמי, הפצת מכתבים, תיוק מסמכים, תלושי שכר, הפקת דוחות וריענון נהלי עבודה.
• הפקת מכתבים ואישורים שונים כגון אישורי העסקה, יציאה לחל"ד, הפסקות עבודה וכדומה.
• תפעול שוטף של מצבת כוח אדם.
• טיפול שוטף ומתן מענה לפניות העובדים בנושאים הנוגעים לתנאי העסקתם:
• מענה טלפוני, קבלת קהל בשעות קבלה. בקרת נתונים, מעקב, הפקת דוחות) כולל דוחות מורכבים
באקסל (וסיוע בנתוני הפקת דוחות לגופים שונים) מל"ג, וכו‘ (והכנת חומר לשכר) תיאומי מס, חוזים,
כתבי מינוי וכד'.
• טיפול בדיווחי שעות והכנת חומר לשכר.
• תפעול שוטף ואדמיניסטרציה של תחום משאבי אנוש סגל אקדמי לרבות תיוקים וסריקת מסמכים,
מתן מענה למילוי טפסי 101,קביעת פגישות, חלוקת תווי חנייה ועוד.
• ביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.
דרישות התפקיד:
• תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג- יתרון.
• ניסיון אדמיניסטרטיבי– יתרון.
• שליטה גבוהה במיומנויות מחשב – תוכנות אופיס, אקסל ברמה גבוהה.
• יתרון לבעלי/ות היכרות עם מערכות אקדמיות והיכרות עם תוכנת חיל"ן.
• יכולת ארגון, אחריות, דייקנות, מקצועיות ולמידה עצמית גבוהה.
• יחסי אנוש מעולים, דיסקרטיות ותודעת שירות גבוהה.
• יכולת תיעדוף משימות וניהול זמן.
• יכולת עבודה בשיתוף פעולה מלא בצוות.
• יכולת ניסוח וביטוי גבוהה בכתב ובעל פה, ירידה לפרטים לצד ראייה מערכתית, עצמאות ואחריות.
כפיפות ארגונית: מנהלת פרויקטים סגל אקדמי במחלקת משאבי אנוש.
היקף משרה: מלאה.
מועד תחילת עבודה: מיידי.
מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: yiskabi@hac.ac.il
התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד
למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית למינהל חוגים
תחומי אחריות ומטלות במסגרת התפקיד:
▪ מתן שירות וקשר שוטף למספר חוגים וקשר עם ראשי החוגים, מרצים, סטודנטים, בוגרים וכן
יחידות המכללה.
▪ ריכוז נתונים, חומרים והפקת דו"חות לקראת ישיבות ופורומים שונים בחוגים, לרבות ועדות
הוראה, כתיבת פרוטוקול, מעקב ויישום החלטות.
▪ תיאום ושיבוץ כיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
▪ טיפול בבחינות – בניית לוח מבחנים, תפעול המבחנים ופרסום מועדם, טיפול במבחנים מועד מיוחד
▪ טיפול בהזנה / אישור ציונים
▪ טיפול בבקשות זכאות לתואר, כולל הגהה על תעודות גמר וציונים.
▪ טיפול באישורי כניסה/ חניה.
▪ חלוקת כרטיסי סטודנט
▪ טיפול בדוחות בודקי תרגילים
▪ אתרי החוג – טיפול והזנה
▪ סיוע בפתיחת שנת לימודים
▪ מטלות נוספות במסגרת התפקיד.
דרישות התפקיד:
• תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג - יתרון
• שליטה ברמה גבוהה בתוכנות Office ,בעיקר Word ו- Excel .ושימושי גוגל
• יכולת עבודה בסביבה ממחושבת.
• כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ ועמידה בלו"ז קשיח.
• תודעת שרות גבוהה
• דיסקרטיות, אחריות, יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות בפתרון בעיות
• יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
• עברית - ברמה גבוהה.
• אנגלית - ברמה טובה.
כפיפות ארגונית: מנהלת מנהל חוגים ולימודי חוץ
היקף המשרה: 80 אחוז משרה
תחילת העסקה: מיידית
מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד
למכללה האקדמית הדסה דרוש/ה נציג/ת מרכז מידע
תיאור תפקיד:
• מתן מידע טלפוני על המכללה ושירותיה
• מתן מידע על חוגי הלימוד השונים ותנאי הקבלה
• תיאום פגישות ייעוץ ליועצי הלימודים
• ביצוע מספר רב של שיחות שיווק ומכירה
דרישות:
• ניסיון בשיווק או מכירות או שימור לקוחות- יתרון
• ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
• ניסיון בשיווק במסגרת אקדמית-יתרון
• ניסיון בעבודה במוקד טלפוני- יתרון
• יכולת לקשר בין צרכי המתעניין, נתוניו ורצונותיו ובין צרכי המכללה והאפשרויות הקיימות.
• יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא בצוות
• אדיבות, סבלנות והבנה של תהליכי שיווק ומכירה
• עבודה קודמת עם תוכנות שיווק לניהול פונים- יתרון
• עברית ברמת שפת אם-חובה
• המוקד פתוח בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:30 .העבודה במשמרות של 8.5 שעות.
• כפיפות ארגונית: ראש מרכז המידע, הייעוץ ושימור מועמדים
• תחילת עבודה: מיידי
• היקף משרה: מלאה
מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל yiskabi@hac.ac.il
התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד