ערב הוקרה למערך משרתי המילואים

21/05/2018 | רמי חזן

אגודת הסטודנטים ודיקנט הסטודנטים במכללה קיימו ערב הוקרה מיוחד למערך משרתי המילואים, כוחות הביטחון וההצלה. זוהי השנה השלישית ברציפות שהטקס מתקיים ביוזמתם של אגודת הסטודנטים ודיקנט הסטודנטים.

במהלך הערב התקיימה הרצאה מיוחדת של הזמר והשחקן צחי הלוי "(פאודה") שהרחיב אודות סיפור חייו המעניין ואף שיתף את הסטודנטים כי ממש בימים אלו הוא חתם על המשך התנדבות למילואים למרות שהגיע לגיל פטור. האירוע התקיים בשיתוף עם MILK - הקפיטריה של המכללה שתרמה את הכיבוד והשתייה לערב החגיגי.

המכללה מיישמת את זכויות הסטודנטים המשרתים במילואים עוד לפני חוק זכויות הסטודנט שחוקק בשנת 2012. יתרה מזאת, היא מעניקה הקלות גם לסטודנטים, הורים לילדים, שבני/בנות הזוג שלהם משרתים במילואים.

יקיר ג'רסי, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית הדסה: "לא בכדי המכללה קיבלה את אות מגן המילואים. המכללה שמה לה ליעד לטפל בכל הסטודנטים המשקיעים מזמנם ומרצם להגנת המדינה. הסטודנטים, כמו בכל אתגר, הינם הראשונים להתייצב ולקחת אחריות אזרחית על החיים במדינה. אגודת הסטודנטים תמשיך ותפעל למען הסטודנטים המשרתים במילואים והמתנדבים בכוחות ההצלה וזו ההזדמנות שלנו לומר להם תודה".

פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה האקדמית הדסה ירושלים: "אחת המשמעויות הגדולות ביותר של הערב המיוחד הזה הוא האחריות החברתית שלנו, כמכללה, כסגל אקדמי, כסטודנטים וכאזרחים כלפי הערכים בהם אנו מאמינים וכלפי קבוצות אוכלוסייה שונות. במקרה זה, אנשי המילואים והביטחון שעושים לילות כימים למעננו. המציאות בה אנו חיים והעננה הביטחונית שמרחפת מעלינו בכל עת כמדינה, מחייבת אותנו לדאוג להם".

לקריאה נוספת על אות מגן המילואים במכללה
לקריאת ידיעה אודות ערב ההוקרה באתר "סרוגים"
לקריאת ידיעה אודות ערב ההוקרה בעיתון "ידיעות ירושלים" (18.5.2018)

צילומים: משה בוכמן